Rhodos

1. října 2014 v 18:52 | deny... |  Fotky
Ahojky, tak a máme tu říjen! Já mám říjen moc ráda i celkově podzim. Všechno krásně barevné, akorát mě štvě, že začíná ta zima. No u nás to je spíš aprílové počasí, ráno zima jak v mrazáku asi 8°C a odpoledne se to zase vybere, začne svítit sluníčko a teplota sahá k 20°C. Člověk pak vůbec neví, co si má obléct. Ráno, abych si oblékla bundu a odpoledne vyrazila jen tak nalehko v tričku. Ale i toto období má hodně světlých stránek.
Vidíte, máme tu 1.října a já vám sem du přidat fotky z dovolené. Ještě před měsícem jsem si užívala na sluníčku, ach jo. Dneska už jsem se konečně dokopala upravit a zmenšit fotky. juhu! Aspoň něco jsem upravila. Věřím, že teď mi ještě hodně fotek přibude, protože podzim je krásný, a já to musím všechno zaznamenat. Teď jen počkat až spadá nějaké to listí!
Ale k článku!
Tentokrát to budou fotky z výletu. Jeli jsme na dva. A tyto fotky budou z nočního Rhodosu. Akorát teda nebudou ve tmě, protože to už jsem pak nefotila. Některé fotky budou i v článku s druhým výletem, protože při obou jsme byli u přístavu. Takže fotky s loďkama se budou možná opakovat.

První zastávka, kterou jsme navštívili byla akoropole u města Rhodos. Za tím, pak byli schody dolů, které jsme sešli a stadion pro olympijské hry.

Poté jsme jeli už konečně do města, kde nás autobus vysadil u přístavu, kde jsme měli krátkou chvíli na porozhlédnutí. Z tohoto přístavu jsme i odplouvali na druhý výlet, takže některé fotky se budou zdát stejné, ale budou foceny v jiný den. :)
A tady prý údajně stál rhodský kolos. Nyní tam je daněk a laň.
Poté jsme následovali průvodkyni cestou k Paláci velmystrů.

Palác velmystrů

A následně prošli Rytířskou ulicí.

A poté už jsme došli do Starého města, kde jsme měli dvou hodinovej rozchod.
Skoro na kažém kroku tam byla kočka. Mne to tam připadá jako ve Francii (i když jsem tam nikdy nebyla) všude takové malé ulčiky se spoustou starých baráčků, pak několik restaurací, kde vyhrávala hudba, u každého dole nahaněč. Má to takové své kouzlo. Byl to opravdu krásný výlet! :)

S láskou deny...
I love you!

1 člověk ohodnotil tento článek.