Jižní čechy 2013

8. června 2014 v 20:04 | deny... |  Zážitky
Ahojky! O v pátek jsem už brzo odjela na chalupu, tudíž tady nebyl žádný článek, ale dneska jsem opět tu! Jak ste se měli o víkendu? U nás konečně otevřeli koupaliště, já jsem sice byla an chalupě, ale i tak se těším až tam pudu. O víkendu jsme stavěli bazén, máme nový, protože ten starý se nám roztrhl a protýkal. Dříve jsme mívali takový ten "nafukovací" kruhový s tim nafukovacím modrým okrajem. Akorát se nám už asi po třetí roztrh. No, takže letos jsme koupily plechový. No to zas bylo s tim stavěním. Ale nakonec ho máme postavený. Máme zatím napuštěnou jen půlku, protože se to prý tak musí dělat. Takže zbytek vody přivezou až příští víkend.

Pro dnešek tu mám článek do rubriky Zážitky. Bude to něco o tom, jak jsem byla v Jižních čechách!

Minulý rok se babička s dědou rozhodli vzít mě a mého bratrance Pavlíka na týdenní výlet. Pronajali si chatičku (spíš baráček) v Jižních Čechách. Odjížděly jsme v červnu, hned poté, co jsem přijela z tábora. Jely jsme dlouhé tři-čtyři hodiny, což by nebylo tak hrozné, ale neustálé poslouchání mého bratrance, jak vidí koleje a jak je támhle velký kříž a tamhle zase malý je dost unavující.

Když jsme konečně dojeli na místo. Seznámili jsme se s paní, která nám domeček pronajímá. A ubytovali se.
Jelikož jsme do jižních Čech jeli na výlety, hned první den jsme se šli projít po vesnici. Bydleli jsme ve vesnici Krásníčko, i podle názvu je to velmi krásná vesnička. Po odpolední pauze a napuštění mini bazénku, jsme si vyjeli na první výlet. Kousek od vesničky byla zřícenina hradu Helfenburk. Bylo to tam moc pěkné, hodně jsem fotila, ale fotky jsou ještě z kompaktního fotoaparátu.
Abych to opět neprodlužovala, přidám sem pár fotek z výletů, na kterých jsme byli.
Tady koníci přímo ve vesnici
Helfenburk

Další výlet byl do Hluboké nad Vltavou. Tento zámek je opravdu krásný, měli jsme to i s prohlídkou, ale vevnitř se bohužel nesmí fotit. Akorát je blbé, že tam je opravdu hodně lidí, jak Čechů, tak cizinců.
Hluboká nad Vltavou

Jako další zámek, který jsme navštívili, byla Kratochvíle. Chyba byla v tom, že jsme první byli na Hluboké, kde je to opravdu hodně honosné, kdežto Kratochvíle je taková chudší. Ale také to je moc pěkný zámek.
Zámek Kratochvíle je až za touto branou.

Další výlet byl ke Schwarzenberské hrobce. Fotky z vnitřku nemám, ale tak aspoň zvenčí.

Aby to nebyli samé památky, navštívili jsme i zoo Ohrada, jejíž součástí je i zámeček, v kterém jsme nebyli. Fotky ze zoo jsou přímo katastrofální, ale pár vám jich sem dám.
Surikata

Koťátko kočky divoké :3

Dále jsme se byli vykoupat v Prachaticích, kde byla voda studená, jak led -,-. Ale i tak jsem se koupala (a to je co říct). Další město, které jsme navštívili, byl i Český Krumlov, který je opravdu nádherný.

Škoda, že já bydlím ve středních Čechách, ráda bych bydlela v jižních, protože tam je to opravdu krásné.

Bydlíte někdo v jižních čechách? :)
S láskou deny...
*omlouvám se za dlouhé načítání :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kačka (osobnivesmir.blog.cz) | Web | 8. června 2014 v 22:05 | Reagovat

Páni, to jsi toho viděla. :) Mám ráda zvířátka v Zoo, jsou roztomilá. :)

2 Ronnie Sparks | E-mail | Web | 9. června 2014 v 9:45 | Reagovat

Do jiždních čech jsem jezdívala jako malá každý rok na dovču, miluji jižní čechy :-)

3 coldplay-ana | Web | 9. června 2014 v 10:53 | Reagovat

Koukám, že jsi byla i ve Třeboni :) Jedu tam jako každý rok za týden a nemůžu se dočkat, miluji to tam :) Krásná příroda a jízda na kole <3 Moc pěkné fotky x))

4 B. | Web | 9. června 2014 v 12:31 | Reagovat

Tak hlavně, že nějaký bazén máte v takovém horku co je teď za poslední dobu nějak moc to jinak než v bazénu strávit nejde :D :)

5 Katy (12 let) | Web | 9. června 2014 v 18:10 | Reagovat

já taky nebydlím v jižních čechách, ale podle toho, co píšeš tam musí být 100% nádherně!:*:)

6 jaktoleti | E-mail | Web | 9. června 2014 v 19:52 | Reagovat

Jé já jsem taky byla minulý rok v jižních Čechách a taky v červnu! :) Byla jsem s nejlepší kamarádkou v malé vesnici na týden ubytované v penzionu a taky jsme jezdily po výletech a právě také na Hluboké, i v tom ZOO, České Budějovice a podobně dookola. Náhodička! Třeba jsme se potkaly a nevíme o tom :-P

7 Ella | Web | 9. června 2014 v 20:33 | Reagovat

páni to jsis musela užít!))...nikdy jsem tam nebyla ale vypadá to tam krásně))

8 Joina | Web | 10. června 2014 v 6:06 | Reagovat

V jižních čecháh je nádherně. Hned když jsem uviděla, Hluboukou a Kratochvíle, tam jsem byla taky. Možná i v té zoo, ale ty zvířata jsou skoro všede stejná :)
Máš moc pěkné fotky :)

9 Alma | Web | 10. června 2014 v 20:03 | Reagovat

mít takovou chalupu je úplný sen:) strašně ráda jsem jako malá jezdívala takhle do přírody a po památkách a Hluboká je rozhodně nezapomenutelná^^

10 Katy (12 let) | Web | 10. června 2014 v 20:37 | Reagovat

[5]: Ano, je to Sváťa:3:)

11 Darlie-m | 10. června 2014 v 20:42 | Reagovat

ja som tam ešte ani nikdy nebola (slovenskoooo xD)
aa tam muselo byť pekne niekedy by som si tam mohla spraviť výlet :3 k by bolo s kýým.. a a tá surikata je dokonaláá !!! ^^ ale zoo moc nemám  rada.. :D

12 bowlerhat | Web | 10. června 2014 v 21:57 | Reagovat

na Helfenburku jsem přespávala v té věži, úžasný zážitek :-)

13 Hannah | E-mail | Web | 13. června 2014 v 20:32 | Reagovat

Jižní čechy jsou krásný kraj už tam 4. rokem studuji vysokou v Budějovicích a okolí už jsem taky projela na kole ;-) to kotátko je úžasné :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.