Turecko 2013

27. května 2014 v 18:22 | deny... |  Zážitky
Ahojky, už dlouho jsem do této rubriky nepřidala žádný zážitek, vzpomínku, či jak tomu mám říkat. Každopádně mám pro vás dneska přichystanou vzpomínku z Turecka z minulého roku. Doufám, že se článek bude líbit. Fotky, které jsou ke článku jsem fotila sama, ale ještě společným fotťákem, takže kvalita nic moc.

Jak už jsem vám v minulém článku pověděla v Turecku, jsem byla dva krát. Poprvé se mi tam jak stač, líbilo. Minulý rok jsme se s rodinou rozhodli navštívit opět Turecko.
Krásný Turecký západ slunce :3

Tentokrát jsme jeli hned na začátku prázdnin. Odlétali jsme samozřejmě z Prahy. Při čemž let trval opět 3 hodiny. Když jsme přistáli, vyzvedli jsme si kufry a autobusem od cestovky jeli na hotel. Hotel jsme měli v oblasti Okulcalar (je to mnohem blíž než rok předtím, takže jsme jeli jen hodinu a půl). Měli jsme krásný rozlehlý hotel přímo u písčité pláže s oblázkovým vstupem do moře. S tobogány a bazény…

Hned jak jsme dojely do hotelu a naše delegátka odjela. Přišel k nám recepční s tím, že pro nás nemají volný pokoj pro tři osoby, jelikož si u nich jeden bohatý Arab nechal pokoj, ve kterém jsme měli být ubytovaný prodloužit. Museli jsme souhlasit s tím, že nás přesunou na jeden den do jiného hotelu. Hned nás do hotelu odvezli. Hotel, do kterého nás převezli, byl velmi krásný. Tvořilo ho několik menších vilek s pěti pokoji. Tobogány a bazény také nechyběly. Jelikož jsme přijeli večer, tak jsme se stihli pouze projít po pláži a poté už jsme ulehli na pokoj. Někdy v 10 hodin večer nás vzbudil hluk od bazénu. S mamkou jsme se šli podívat na balkón, co se to tam děje a k našemu překvapení tam z vody lítali akvabely. Chvíli jsme se dívaly a pak už jsme zalehly ke spánku.

Tady pohled na hotel, do kterého nás dali na jeden den.

A tady výhled už z našeho doopravdy zaplacenýho hotelu, ve kterém jsme měli už od začátku být.
Druhý den po snídani plné teplých čerstvě dělaných croissantů a všelijakých druhů jogurtů, marmelád a cizokrajného ovoce nás přesunuli konečně do hotelu, v kterém jsme měli být původně. Dali nám krásný pokoj, a jako odškodnění za to, že jsme den byli v jiném hotelu, nám dali ovoce a víno.

Náš hotel. :)

Abych to tady neokecávala půl dne, vezmu to zkrátka.
Jely jsme na dva výlety. První výlet byli "džípy". "Džípama" jsme projížděli tureckou krajinu. Džípů jelo asi deset. A vždy když jsme míjely druhý džíp, tak jsme se polévali vodou. Takže jsme byli celý mokrý. A jako závěr výletu, jsme obědvali v "plovoucí restauraci", která byla na vodě. Výlet byl opravdu krásný, ale spíš pro akčnější osoby.
*fotky z džípu jsem dávat nebudu, protože na všech jsem já nebo někdo z rodiny.

Druhý výlet byl do Zeleného kaňonu. Na lodi nás vozili po kaňonu, kde jsme pluli mezi skalami… Jelikož bylo obrovské vedro, měli jsme několik zastávek, abychom se mohli vykoupat.
Tady je už výlet ze Zeleného kaňonu.

Takovouto krásnou přírodou jsme projížděli. Jen aby jste si nemyslely, že název Zelený kaňon je jen tak. Ta voda byla opravdu zelená, nebo spíš hodně tyrkysová a průzračná. Opravdu krása!!

Skoro každou večeři jsme měli něčím inspirovanou. Jednou to byl Turecký večer. Jak si můžete všimnou na fotce nad textem.

Jindy to byl zase rybí večer.
Jídlo bylo mco dobré. Já která toho moc nejím, jsem tam jedla skoro vše. měli jsme obrosvký výběr jídla, velkou jídelnu. A několik a lá carte restaurací, do kterých jsme nakonec nešli.
Nejlepší na celém jídle byli dezerty :3 Ty byli orpavdu dobré.

A poslední fotka záběr na moře. Poslední dva dny jsme měli obzvlášt velké vlny. Jiné dny moře bylo klidné.

No tak to je vše. Nechtěla jsem se moc rozepisovat. Takže je článek, řekla bych, že kratší než minule. A navíc jsme přidala i fotky, což si myslím, že článek hodně oživilo. Aspoň si nemusíte představovat, jak to tam asi vypadalo.

S láskou Deny...

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Nik | Web | 27. května 2014 v 19:17 | Reagovat

ty mi zavidis kluka a ja ti zavidim tyhle fotky! rada bych se tam podivala(((
jinak dekuji ti za komentar!vazim si toho:-)

2 Denisa | Web | 27. května 2014 v 19:36 | Reagovat

Jak se říká, všechno špatné je k něčemu dobré. Sice jste museli do jiného hotelu, ale zas jste poznali a vyzkoušeli něco jiného a navíc jste byli ještě odškodněni. Jinak krásné fotky a určitě i skvělá dovolená. Do Turecka bych se také chtěla podívat. :)

3 Katy (12 let) | Web | 27. května 2014 v 19:44 | Reagovat

já ti hrozně závidím! :) Ten hotel je luxusní a taky bych chtěla na výlet "džípama" ! :*:)

4 Monii. | Web | 27. května 2014 v 20:31 | Reagovat

mě Turecko nikdy nelákalo, ale podle fotek to musí být krásné. Hned bych taky někam jela :D

5 Kačka (osobnivesmir.blog.cz) | Web | 27. května 2014 v 20:58 | Reagovat

To se máš. Já jsem do svých 14 v zahraničí nebyla. Zatím jsem byla jen v Chorvatsku a Itálii a líbilo se mi tam.

6 B. | Web | 28. května 2014 v 11:04 | Reagovat

Do Turecka pojede moje kamarádka s přítelem! Už teď se těším až mi bude vyprávět jaké to tam bylo. ty dobroty tam musí být výborné! a hlavně to moře je krásné :)

7 Simi Maple | Web | 28. května 2014 v 16:25 | Reagovat

Turecko je krásné taky jsem tam loni byla :)) ale na jiném místě

8 Tereza. | Web | 28. května 2014 v 16:26 | Reagovat

Ta první fotka je skvělá :3!
Já v Turecku nikdy nebyla a popravdě, vůbec mě to neláká. Ale letos v červnu tam jede kamarádka, tak jsme domluvené, že povykládá, co tam je a bude posílat fotky, tak jsem zvědavá :-).
Ty výhledy z hotelů jsou ale krásné!
Vždy, když jedu na nějakou dovolenou, aspoň jeden/dva dny prší a je bouřka a vlny jsou fakt velké! Někdy mě mrzí, že se v nich nemůžu koupat, protože se mně to strašně líbí :-).
A fotky krásné, povedené :-)!
----------------------------------------
Teď jenom otázka, nevadilo by ti, kdybych se touto rubrikou inspirovala a přidala ji i na svůj blog? :-)

9 somemistakes | E-mail | Web | 28. května 2014 v 17:12 | Reagovat

Nádherné fotky a místo samo o sobě.Toto léto se tám taky se sestřenicí chystáme a snad to bude taky tak krásné.

10 LinDa | Web | 28. května 2014 v 20:57 | Reagovat

Vyzerá to tam krásne a exoticky :D
Dúfam, že ste si dovolenku užili a že sa tam možno ešte niekedy vrátite.
Ja som ešte v Turecku nebola, no keďže chcem precestovať celý svet, určite tam niekedy pôjdem. :D

11 Karra. | http://crystalmeadow.blog.cz/ | E-mail | Web | 29. května 2014 v 16:42 | Reagovat

V Turecku musí být fakt nádherně :3

12 Ev-Crazy | Web | 29. května 2014 v 17:59 | Reagovat

Krásné fotky :-)

13 Bella | 7. června 2014 v 15:23 | Reagovat

Jako popravdě závidím ti :D.
Muselo to tam být super, moje teta tam nedávno byla taky.
A to moře je boží ♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.