Turecko 2012

5. května 2014 v 19:41 | deny... |  Zážitky
Ahoj, takže mám tu pro vás první článek do této rubriky. Jelikož jsem se vás v minulém článku na konci ptala jestli ji mám založit, přišlo hodně pozitivních ohlasů a tak jsem tuto rubriku založila. První článek bude o tom jak se mi líbilo poprvé v Turecku. Určitě vám, co nejdřív napíšu i jak se mi líbilo v Turecku podruhé a také můžete čekat článek o nenahraditelném Egyptě a Bulharsku.

zdroj: http://www.blue-style.cz/

Turecko 2012
V Turecku už jsem byla dva krát. Je to krásná země, s krásnými plážemi a skvělým jídlem. Poprvé jsem v Turecku byla s kamarádkami. Jely jsme do Turecka na 8 dní. Let trval myslím, že 3 hodiny. Přistávaly jsme na letišti v Anatalyi a odtud jsme jely další 3 hodiny do hotelu. Cesta byla velmi únavná, protože jsme jely v kuse 6 hodin. Hotel jsme měly ve středisku Alanya. Byl to menší hotel s jedním bazénem a třemi skluzavkami.
Na recepci jsme se nahlásily a šly si dát věci na pokoj. Pokoj byl čtyř lůžkový. (Já+ kámoška + mamka + kámošky mamka). Výhled jsme měly na moře.
Protože jsme na hotel přijely až v 6 večer. (jakoby v 5, ale čas se tam posouvá o jednu hodinu navíc) Tak jsme šly na večeři. Večeře byla nic moc, nefungovali klimatizace, tudíž tam bylo velké vedro a jídlo vůbec nedoplňovali, takže jsme ani neměly velký výběr.

Ještě ten samí den jsme se šly projít na pláž, podívat se k moři. Měly jsme oblázkovou pláž, což nebylo moc vhodné, protože hned první den jsem si o kámen prořízla nohu. Jinak bylo moře velmi teplé s vlnami.

Po krásném vykoupání jsme šly k baru. Chvíli jsme tam jen tak seděli s kafíček a colou, a poté odešli na pokoj, kde jsme chvíli s holkami hrály žolíky a jezdily jen tak výtahem nahoru a dolu a povídaly si s recepčním, který nám obstaral krásné koktejly. Další dny jsme trávily pořád stejně. Ráno na snídani a honem na pláž, kde jsme byly i přes oběd a večer s holkami na recepci.

Na žádný výlet jsme nejely, což mě s mamkou moc mrzelo… Ale jeden den byla v hotelu Beach party. S holkami jsme přemluvily mamky, abychom tam mohly jít. Samozřejmě nám to dovolily. Takže jsme se večer připravily a šly. Program byl takový, že nejdříve tam byla ohnivá show a pak nějaký domorodí tanečníci, který tam na sebe různě skákaly. A pak přišel hlavní bod večera - pěna. Na tu jsme se nejvíc těšily. Když už to konečně zprovoznily, všichni se nahrnuli na ten přístroj a cpaly se pod tu pěnu. S holkami jsme šly taky, ale daleko jsme nedošly, protože najednou Eliška s Nikolou (ségry, které tam byly s námi) dostaly ránu elektrickým proudem. Tak jsme zase vyšly s toho houfu, který se tam pomalu začínal prát o to, kdo bude nejvíc od pěny. Když jsme konečně vyšly s chumlu, vypnuly proud, všichni začali hrozně křičet. Programátoři nás začali posílat na pokoje, když jsme šly kolem té pěny. Uviděla jsem, jak tam na zemi leží nějaký kluk a vůbec se nehýbe. Začala jsem panikařit a brečet, že tam je někdo mrtvý. Holky mi samozřejmě nevěřily, a tak jsme šly dál na pokoj. Druhý den jsme se dozvěděly, že ten kluk, kterého jsem viděla, dostal velkou ránu elektrickým proudem a nepřežil to. Později se zjistilo, že pěnu měly špatně zrekonstruovanou, a že se ke kabelům dostala voda a prostě to nějak "vybouchlo".

Den po velké party jsme večer jely taxíkem na trhy. To jste neviděli kolik, tam mají obchůdků se známými značkami jako Gucci, Louis Vuitton, Prada a třeba Adidas, Nike, Puma, Vans, Converse a všechno možný. Samozřejmě to jsou všechno napodobeniny, ale i tak za tu cenu, při čemž začátečná cena je 50euro zaplatíte nakonec při dobrém smlouvání i 20euro. Stačí si jen stát za svým názorem. My jsme si tam takhle za 20euro koupily dvě mikiny Converse a peněženku Louis Vuitton. Abyste si nemyslely, že na trhách jsou jen oblečení a boty jsou tam i obchody s vodními dýmkami nebo s potravinami a s kořením.

A pak už jsme jely domů. V Turecku se mi celkem líbilo. Jen škoda, že jsme nejely na žádný výlet… Hold jsme s mamkou zvyklí trochu na jiné věci.

Doufám, že se vám takový článek líbil. Všechno, co jsem napsala je pravda. Doopravdy se to stalo! Článek jsem napsala hodně obecně, aby se to někomu chtělo číst. Kdybyste chtěli, abych se příště víc rozepsala, napište mi do komentářů.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Sugr | Web | 6. května 2014 v 18:47 | Reagovat

Jé ty jsi byla v Turecku dvakrát?
To se někdo má, já ani jednou!:-( O to radši jsem si to tvoje povídání s gustem přečetla-díky za něj!:-)

2 El | Web | 6. května 2014 v 19:23 | Reagovat

Zajímavé :) Už vím, proč jsem se na tuhle rubriku těšila ;)

3 tuffynacek | Web | 6. května 2014 v 20:00 | Reagovat

Pěkné:-)
Já měla jet o prázdninách do Bulharska, ale nejspíš z toho nic nebude, bohužel.:-( :D

4 Katy (12 let) | Web | 6. května 2014 v 20:29 | Reagovat

já bych se bála tam potkat kluka co leží na zemi!:( ale v Turecku jsem ještě nebyla, ale moc si to přeju:3

5 Dark Sayu | Web | 6. května 2014 v 22:52 | Reagovat

já bych se do Turecka nebo někam k moři strašně chtěla podívat, byla jsem u moře akorát v Dánsku a tam se moc koupat nedalo :D

6 Kačka (osobnivesmir.blog.cz) | Web | 7. května 2014 v 6:59 | Reagovat

V Egyptě, Turecku a Bulharsku jsem nikdy nebyla. Musí to tam být krásné.

7 D. | Web | 7. května 2014 v 15:50 | Reagovat

Já byla v Turecku 3x je to tam opravdu nádherné, nemohla jsem si na nic stěžovat, fakt jsem tam byla spokojená viděla jsem delfíny, chobotnice, medúzy a dokonce mořské želvy.. ale poslední zkušenost z Turecka přebyla všechny krásné zážitky a už tam v životě nechci jet :-D zažila jsem tam Tornádo, opravdu nepříjemná záležitost, která se ve mě zaryla hluboko a nejspíš už to neodryju..:-D

8 adel-diaries | Web | 7. května 2014 v 17:03 | Reagovat

Do Turecka bych chtěla někdy také chtěla jet . Asi nejvíc mě lákají pláže s krásně modrým mořem a stánky s (sice falešným , ale stejně krásným)zbožím:3 Tvůj článek se mi moc líbí , a těším se na další z téhle rubriky:)

9 Alonesss | E-mail | Web | 7. května 2014 v 20:06 | Reagovat

Myslim si , že bych někdy no tedy určitě , že Turecko navštívím:) .. Děkuji Ti moc za komentář:) jsem ráda :) jinak psali jste z fyziky? Ano.... Tak to já mám na hraně spíš je to dvojka , ale já chci na vysvědčení jedna ... Doprčic už , musím to dát a né se furt starat jen o kluky:( ... To je to nejhorší :((
Ahoj:) měj se pěkně:)

10 Elly | Web | 8. května 2014 v 9:55 | Reagovat

Já byla poprvé letecky v Bulharsku v roce 2011 :) Ze začátku jsem se bála, ale pak už vůbec :) Za měsíc a pár dnů letíme na Kos, do Řecka, tak už se těším ♥

11 neweresth | Web | 8. května 2014 v 10:03 | Reagovat

Kočko, to jsem ráda, že jsi se do toho pustila! Já jsem v Turecku nebyla, ale možná jednou bych se tam klidně podívala, ikdyž mě táhnou spíš jiné kouty naší zeměkoule. Takový výlet ve čtyřech mohl být fajn, když jde dobrá společnost, "dovolená" je hned lepší. Koukám, už od začátku nějaké úrazy, ale kde by byla ta sranda že. Taková oblázková pláž také není k zahození, když je člověk připraven. Pohled na moře je i tak krásné, no ne. ^^ Nechala bych si líbit nějaké dobrý koktejl. Týjo, když jdu dál. Docela pecka. Vyloženě adrenalinový zážitek. No, jsem ráda, že vy jste to přežily! Já moc nemusím ty akce, kde je spoustu lidí a asi bych se k pěně nehrnula. Jsem moc noobl, to víš. Na takový trh bych si zašla, nějaké botky a mikina by se mi šikly. Nakonec, jsem ráda, že sis to i tak užila!

12 B. | Web | 8. května 2014 v 15:07 | Reagovat

Abych pravdu řekla naší rodinu Turecko nějak neláká oni tam mají takové ty vyšší ''hotely'' a to nás moc neláká máme radši takové ty menší útulné :D :))

13 Kelíns | E-mail | Web | 10. května 2014 v 17:52 | Reagovat

Článek se mi moc líbil. Muselo to tam být skvělé. A že jste nejely na výlet nevadí, hlavní je, že jste si to užily.
Už se těším na Egypt a Bulharsko. Ani v jednom z těch států jsem nebyla, ale moc bych chtěla.

14 Ev-Crazy | Web | 10. května 2014 v 20:01 | Reagovat

Tam to muselo být úžasné!! Už se těším na další podobné články.
PS: Jen tě chci informovat, že jsem tě nominovala na liebster award tag. :-)

15 aurora | Web | 11. května 2014 v 17:23 | Reagovat

to zní hrozně s tím elektrickým proudem.. škoda, že jsi nebyla dost klidná na to, abys to oznámila.
v  turecku jsem nikdy nebyla, hlavně proto, že nesnáším horko, takže jediný důvod proč tam jet je pro mě poznání jejich kultury a výlety :D

16 JiHei - Fotografie | E-mail | Web | 13. května 2014 v 21:10 | Reagovat

V Turecku jsem ještě nebyla, ale vím, že je tam krásně...:)

17 Jana | E-mail | Web | 25. července 2014 v 9:38 | Reagovat

Já jsem tam byla letos. Dovolená v Turecku mě doslova uchvátila, je to tam super. Úplně jiná kultura a krajina http://www.zamorem.cz/

18 persimmons | Web | 22. června 2015 v 1:57 | Reagovat

pujcka na smenku v hotovosti :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.